سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

90/12/24
1:0 ع











سه دهه است که دشمن مردم را برای سرنگونی نظام ساخته دست خودشان ترغیب می کند. پس از شکست کودتای سبز، اندیشکده های سرطانی دشمن به این نتیجه رسیدند که فتنه به بطن جامعه و ساختار اقتصادی ضربه ای هرچند جزئی وارد ساخته و اگر بر این دو نقطه فشاری «متمرکز و مستمر» وارد گردد قطعاً نتیجه مطلوب در بازه زمانی نه چندان دور حاصل خواهد شد.


آنها چنین می پندارند که «حذف دولت» آخرین گام برای براندازی نظام را بشدت تسهیل کرده و با این برآورد و ارزیابی قدرت خود را بر بخش اقتصادی متمرکز ساخته اند. دشمن با هرچه عمیق ترکردن فتنه، منازعات را از سطح سیاسی به عمق اجتماع رسوخ داد و نتیجه این بود که تعاملات اجتماعی بسیاری از خانواده ها و آشنایان تا مدتی قطع یا کمرنگ شد. از سویی دیگر، رکود حاصل از «ناامنی روانی» ساختار اقتصادی کشور را به فلج موقتی مبتلاساخت. هم ما و هم دشمن بر این نکته به خوبی واقف بودیم که سیستم معیوب پرداخت غیر هدفمند یارانه ها به آخر خط رسیده و در صورت ادامه این روند نظام اقتصادی کشور بر روی وزن خود خراب خواهد شد. نظام شیطانی جهان با این پیش فرض ها در بازه زمانی کوتاه و بلند مدت برای خود ایستگاه هایی را تعریف کرد. هدف کوتاه مدت، به تاخیر انداختن اجرای طرح هدفمند کردن یارانه ها و گام بعدی بستر سازی برای زمان اجرایی شدن طرح بود، به این معنی که بطور موازی: - جهت ایجاد اغتشاش ذهنی در مردم عملیات موثر روانی در قالب القای ترس از عواقب اجرای طرح شکل گرفت. - قطعنامه های زنجیره ای در شورای امنیت و اتحادیه اروپا به تصویب رسید تا فشار اهرم خارجی به حداکثر خود برسد. - تلاش شد با کمک جریان فتنه و نفاق، شریان های حیاتی اقتصاد، کشف و قطع گردیده و فضای رعبِ پمپاژ شده از خارج به احسن ترین وجه پژواک داخلی داشته باشد. - و در تکمیل نقشه شان قصد کردند مردم را از «آخرین امید خود به نظام » یعنی «دولت منتخب» ناامید کنند.


شاید با این برهان بود که سال گذشته محمد خاتمی در دیدار با جمعی از دانشجویان، سال 89 را سال «بحران های اجتماعی» نامید. اما تاخیر کاملاً مشکوک برای اجرایی شدن طرح، که شاید برای بستر سازی بهتر صورت گرفت، «بحران اجتماعی» پیشگویی! شده را با وقفه مواجه ساخت. دشمنان با تصور «موثر شدن تحریم ها بر زندگی مردم» و آنچه آنها «تبعات اجرایی شدن طرح هدفمند کردن» می نامیدند فتنه ای بسیار سهمگین تر را کلید زدند. فتنه ای که بر پایه یک دکترین برگرفته از متن احادیث و روایات خود ما پایه ریزی شده «از هر دری که فقر وارد شود از پنجره آن ایمان خارج می گردد». این بود که سال گذشته استوانه جریان فتنه، سال را به دو مقطع 6 ماهه تقسیم و وظایف دولت در سایه را این چنین تعریف کرد: 
«6 ماه اول سال، صرف انتقاد از دولت و 6 ماهه دوم زمان عملیاتی کردن طرح ها باشد.» آنچه «انتقاد» نامیدند تاکتیکی بود با سه هدف:


اول پاک کردن نقاط مثبت دولت در ذهن مردم و جایگزینی چهره ای مشوش از دولت در اذهان به جای چهره کریه خودشان در حافظه تاریخی. دوم انتقال سطح منازعه به پیش از انتخابات و رقم زدن دو قطبی دولت- منتقد دولت در جهت ایجاد اتحاد حداکثری و صف آرایی یکدست در مقابل دولت (نظام). سوم به راه انداختن عملیات روانی موثر در جهت ناامید شدن مردم از منتخب شان «که البته با وقفه ایجاد شده در زمان اجرای طرح، برنامه فوق الذکر با یک سال فرصت بیشتر برای تخریب مواجه شد.» طبق یک اصل اولیه در علم روانشناسی «ناامیدی» بستر زیست «افسردگی و خشم» است، از سویی دیگر ایجاد فضای رعب می تواند موتور مولدی را به چرخش در آورد که عامل وقوع انواع و اقسام جنایات است. به زبان ساده تر وقتی مردم احساس ناامنی کنند در ابتدایی ترین حالت برای حفاظت از جان خود ابزار مثلاً حفاظتی- بخوانید آلت قتاله- حمل می کنند و به همین سادگی هر فرد تبدیل به پتانسیل بالقوه ایجاد وحشت می شود. پدیده ناامنی در فضایی موازی «امید» مردم برای برنامه ریزی، سرمایه گذاری و کار اقتصادی را سلب کرده و این چرخه بطور فزاینده بر سرعت خود می افزاید تا حدی که ظرفیت «خشم اجتماعی» به نقطه صفرِ زدن جرقه نهایی که دشمن برای خود تعریف کرده برسد. کور کردن چشم امید مردم - دولت منتخب- مهمترین چرخ دنده حرکت موتور مولد فوق الذکر است به این دلیل که این دولت حد نهایی نصاب مردمی بودن و خدمت بی منت را شکسته و تضعیف این دولت بزرگترین «ناامیدی روانی مردمی » را رقم خواهد زد در نتیجه مردم ناامید شده از نظام، آماده هر عملی می شوند درست همان طور که دفاع از این عصاره گرانبها در وقت لازم با حضور میلیونی مردم مواجه خواهد شد. دفاع غیر عاملی که تا به حال از حماقت دشمنان داخلی و خارجی جلوگیری کرده است.
    با این تفاصیل بهتر می توان از پروژه «تابستان داغ» یا «شهریور سرخ» رمزگشایی کرد. تابستانی که به دلیل گرمای ذاتی خود همواره برای انجام انواع و اقسام «کودتاها» بهترین بستر بوده و می توان از ظرفیت کلافگی طبیعی جامعه سود جست!


    به دلیل اطاله مبحث مابقی مطلب را به صورت فهرست وار خدمتتان ارائه می کنیم. دلایل این فتنه گری های شیطانی بطور خلاصه به شرح زیر است:


1-    پدیده «الگوی ایرانی-اسلامی پیشرفت» و ناامیدی جهانی از «الگوی مدیریت غرب» خطری است که دشمن به خوبی آن را درک کرده و با تمام توان سعی دارد این «الگوی مترقی» را در پیش چشم ناظران جهانی به چالش بکشد.


2-    در ذیل بحث الگو شدن ایران می توان به مقاومت جانانه ملت و دولت قهرمان در بحث هسته ای اشاره کرد که دشمن در آن به شکلی مفتضحانه شکست دیپلماتیک را پذیرا شده و با دستانی خالی از منطق این حرکات از سر استیصال را برنامه ریزی می کند.


3-    نداشتن ظرفیت و توان برای باز کردن باب یک جنگ جدید دلیل دیگری است که دشمن را وادار ساخته که این نبرد نامتقارن را به راه بیندازد.


4-    دریافت ضربات کمر شکن از سیستم اطلاعاتی کشور دلیل دیگری است که آنها را به سمت این انتقامگیری ناجوانمردانه سوق می دهد.


5-    باز کردن قلاده تروریست ها، برای ما و جریان فتنه یک پیام واحد دارد و آن این که دشمن «فتنه سبز» را از فهرست معادلات خود حذف کرده است.


6-    تغییر فاز از برخورد نرم به درگیری نیمه سخت-تحریم- و از نیمه سخت به سخت-عملیات های تروریستی- نشان از این دارد که دشمن به آخر خط رسیده و جنگ نرم به نفع ما در حال مغلوبه شدن است.


7-    باور مشترک استراتژیست های جریان های معاند داخلی و خارجی این است که اگر دولت از این مرحله سخت عبور کند نظام برای سال های بسیار طولانی در بحث اقتصادی و به تبع آن اجتماعی بیمه خواهد شد.


در پایان با طرح چند سوال، از خوانندگان می خواهیم به این سوالات در ذهن خود پاسخ دهند:


الف) چرا برخی اجرایی شدن طرح تحول اقتصادی را تا سر حد امکان به تاخیر انداخته و پس از اجرا با همه توان سعی می کنند آن را به زمین بزنند؟ 
ب) چه کسانی و با چه نیتی وقت مسئولان را به مسائل فرعی و انحرافی مشغول کرده و ظرفیت نیروهای امنیتی کشور را صرف موضوعات بی اهمیت و متوهمانه می کنند؟ 
ج) و در نهایت چه کسانی قطعات پازل دشمن را با سمپاشی شبانه روزی با محوریت دامن زدن به بداخلاقی، القای ناامیدی و ترس تکمیل می کنند؟ 






  

88/9/6
2:37 ع

فرازهایی از بیانات مقام معظم رهبری در خصوص بسیج :

1-          همة آحاد مردم عضو بسیج هستند.

2-          دامنه بسیج، خیلی وسیع است. بسیج را نباید در نیروی مقاومت بسیج خلاصه کرد. نیروی مقاومت بسیج با فعالیت و ابتکار و حضور خود، مانند لکوموتیوی است که قطار عظیم بسیج ملت ایران را به پیش می راند، بنا براین دامنه بسیج، خیلی وسیعتر از نیروی مقاومت بسیج است.

3-          اگر این کار (یعنی فراگیر شدن بسیج) انجام شد این انقلاب بیمة بیمه است، اگر نشد جای نگرانی است یعنی بسیج با سرونوشت انقلاب سر و کار دارد. بسیج در واقع عبارت است از همة ملت، الاماشذ ندر، یا الا ما خرج.

4-          عرض و طول بسیج در حقیقت عرض و طول کشور است آنچه که در چشم انداز بلند ملت نظام جمهوری اسلامی باید قرار داشته باشد، بنابراین بسیج حد و مرز ندارد و عرض و طول بسیج همان عرض و طول همه کشور است.  با این دید باید به بسیج نگاه کرد و این طبأ مسئولیت شماها را سنگین می کند.

5-          همه این جوانانی که شما در خیابانها می بینید مشغول زندگی اند و دنبال کار خودشانند، باید در دلتان آنها را یک بسیجی بالقوه فرض کنید و سعی کنید که بسیجی بشوند، باید آنها را جذب کنید. ما نمی توانیم راضی بشویم که جوان این کشور و جوان مسلمان از بسیج عمومی مردم بیرون بیاید.

 


  

88/7/16
5:42 ع

بسم اللّه الرحمن الرحیم

حَتَّی أَعْلَنْتُمْ وَ بَیَّنْتُم فَرَائِضَهُ وَ اَقَمْتُمْ حُدُودَهُ وَ نَشَرْتُمْ (وَ فَسَّرْتُمْ) شَرَائِعَ أَحْکَامِهِ.

انواع دعوت خدا

ما اقرار به این داریم که شما خاندان رسالت(علیه السلام) دعوت خدا را آشکار کردید و فرائض خدا را بیان نمودید و حدود خدا را اجرا و شرایع احکامش را منتشر ساختید.

خدا دو نوع دعوت دارد : «دعوت تکوینی» و «دعوت تشریعی». دعوت تکوینی خدا همین است که موجودات را ایجاد کرده است؛ گویی که آنها را از عالم نیستی به عالم هستی فراخوانده و آنها هم جواب لبیک به خالقشان گفته و دعوت او را پذیرفته  و در کنار خوان نعمت ایجادش نشسته اند.

این دعوت خدا تخلف پذیر نیست. یعنی هیچ موجودی قدرت ندارد دعوت تکوینی خدا را اجابت نکند و هستی را نپذیرد. حتی کفار در عین حال که به زبان، کافر و منکر خدایند در عین حال با همین وجود و هستیشان به دعوت تکوینی خدا لبیک گفته و به وجود آمده اند و هماهنگونه که خدا خواسته است، شده اند. مگر ممکن است خدا بخواهد موجودی آن چنان بشود و او بتواند که آنان چنان نشود.

«إنَّمـا قَوْلُنـا لِشَیْءٍ إذا أرَدْنـاهُ أنْ نَقُولَ لَهُ کُنْ فَیَکُونُ»

هرچه را که بخواهد ایجاد کند فرمان (کن) یعنی موجود باش صادر می کند، او هم موجود می شود. توانایی تخلف از فرمان ندارد. آیا آن کافر منکر خدا می تواند برخلاف خواست خدا هرگز گرسنه و تشنه نشوند و غریزه ی جنسی و میل به جنس مخالف نداشته باشد؟! این ممکن نیست. او خواسته است انسان باید چنین باشد و چنین شده است. این همان اجابت دعوت تکوینی خداست که در همه ی کائنات تحقق یافته است.

«إنْ کُلُّ مَنْ السَّماواتِ وَ اْلاَرْضِ إلاّ آتِی الرَّحْمنِ عَبْداً»

هر که در آسمان ها و زمین هست، بنده ی خدا و مطیع فرمان او هستند.

اما دعوت تشریعی خدا که همان احکام شرعی و قوانین دینی است، تخلف پذیر است یعنی بعضی آن را قبول کرده و به آن عمل می کنند و بعضی نمی کنند. مثلاً آیه ی «...اقیموا الصلوه...» ؛ که دستور اقامه ی نماز می دهد دعوت تشریعی خداست. عدّه ای اطاعت می کنند و نماز می خوانند و عدّه ای اطاعت نمی کنند و نماز نمی خوانند. البته آنان که اطاعت می کنند در عالم پس از مرگ پاداش دارند و آنان که اطاعت نمی کنند، آنجا کیفر می بینند. بهشت و جهّنم مربوط به دعوت تشریعی خداست که ردّ و قبول آن در اختیار انسان است و انسان می تواند آن را با اختیار خود بپذیرد و بهشتی شود و می تواند آن را با اختیار خود بپذیرد و بهشتی شود می تواند آن را نپذیرد و جهّنمی گردد.


  

پیام رسان

+ سلام دوستان تا حالا این کلیپ رو دید تولیدی : گروه فرهنگی هنری صوت الحیدر نام : پرچم سپید موضوع : دفاع مقدس



+ سخنان معظم له(حفظة الله) در مورد نسبت دادن ایشان به صاحب الزمان(عج)



+ تغییر عنوان پایگاه مقاومت بسیج به تیم عملیات روانی شهید حاج عزیز الله حیدری آرام و حال به تیم عملیات روانی سردار گمنام شهید حاج رضا فرج تبریزی به دستور رئیس مرکز مطالعات شهید بهشتی و دریافت نشان افتخار بعنوان مؤثر ترین فعالیت ها که هم اکنون وظیفه مدیریت ذهنی مردم پایتخت را بر دوش دارد. (با استفاده از کلیپ های صوتی و تصویری و عملیات های متعدد فیزیکی)



+ به پایان رسید این دفتر اما حکایت همچنان باقی است...



+ امروز زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.


[+]

+ مستند با این ستاره ها>کاری از پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری(حفظة الله)



+ سخنرانی رهبر امّت در منطقه عملیاتی فتح‌المبین در تعطیلات نوروز 1389



+ فوتوکلیپ: «تصنیفی از پرواز...» / حضور رهبر انقلاب اسلامی در کاروانهای راهیان نور



+ حضور مقام معظم رهبری(مدظله العالی)در جمع فداییان اسلام در اولین سال جنگ



+ بعلت زیادبودن ، می توانید تمام بیانیه های بسیج و سپاه های استانی را در این صفحه مشاهده نمایید.



مشخصات مدیر وبلاگ
 
تیم روشن سازی مسائل شهید تبریزی[274]
 

تیم عملیات روانش سردار گمنام شهید حاج رضا فرج تبریزی افتخار این را دارد که نسبت مسائل روز و فتنه های دشمن ذهن مردم را باز و همه ی رازها را فاش می کند تا هیچ نقطه کوری در ذهن هیچ کس نباشد. این اقدامات می تواند از طرق مختلف انجام پذیرد بطور مثال یک عملیات فیزیکی/کلیپ(صوتی یا تصویری) مقاله متن و یا هرچیز دیگر/ ما فقط وظیفه ی روشن سازی مسائل را داریم قضاوت با خود شماست!


لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
لوگوی دوستان
 
دوستان
 
موسیقی


ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ