سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

88/7/16
5:46 ع

پیشگفتار

باسلام!

اگر شما از مشترکان جدید شبکه تلفن ثابت کشور هستید، از این که به جمع خانواده بزرگ مشترکان این شبکه ارتباطی پیوسته اید، بسیار خوشحالیم و اگر هم از مشترکان قدیمی هستید امیدواریم همچنان توفیق یابیم که در حد توان و امکانات، نحوة استفاده صحیح از خدمات را به شما و سایر مشترکان این شبکه وسیع و گسترده ارائه دهیم.

متن حاضر، مجموعه اطلاعاتی درباره امکانات، ظرفیت ها و ویژگیهای شبکه تلفن ثابت مخابرات استان تهران است. هدف شعبه فناوری اطلاعات و ارتباطات پایگاه مقاومت بسیج فاتح خیبراز تهیه و انتشار این مطلب، افزایش آگاهی مشترکان گرامی برای استفاده بهتر از امکانات این شبکه است.

شاید امروز یا فردا به برخی از این اطلاعات نیاز پیدا کنید، اما اگر این مطالب را حفظ و نگهداری کنید، بدون شک اطلاعات آن برای شما و یا بستگان، دوستان یا آشنایان مفید خواهد بود.

درج دونکته مهم ضروری است : نکته اول اینکه در مطالب ذیل هر جا که که از لفظ تلف استفاده شده، منظور «تلفن ثابت» است و نکته دیگر اینکه اطلاعات بر پایه قوانین و مقررات شرکت مخابرات استان تهران تدوین شده اند و در صورت بروز هرگونه تغییر احتمالی، موضوع از طریق شرکت مخابرات استان تهران و یا همین بخش وبلاگ عمومی پایگاه مقاومت بسیج فاتح خیبر به اطلاع مشترکان عزیز خواهد رسید.

 

مراکز مخابراتی چه خدماتی را به مشترکان ارائه می دهند ؟

در تهران بزرگ، ساختار مخابرات از هفت منطقه و حدود 80 مرکز مخابراتی تشکیل شده که اسامی مناطق هفت گانه به همراه مراکز تابعه، تلفن تماس، پیش شماره های مربوطه و نشانی آنها درج خواهد شد.

پاخگویی به مشترکان در هر مرکز، بر اساس پیش شماره (چهار رقم مست چپ تلفن)، انجام می شود. از آنجا که در اکثر مراکز مخابراتی بیش از یک سیستم با قابلیت های گوناگون در حال سرویس دهی است، بنابراین توجه داشته باشید که در هر مرکز، بیش از یک پیش شماره وجود دارد. اگر نیازی به مراجعه حضوری و یا تماس تلفنی با مراکز مخابراتی محدوده محل سکونت و یا فعالیت کاری خود پیدا کردید، بر اساس اطلاعاتی که به شماره دیگر اراسل می شود، مرکز مخابراتی مورد نظر را شناسایی کنید.

امام دریک مرکز مخابراتی چه خدماتی ارائه می شود؟ تمامی درخواستهای متقاضیان و مشترکان شبکه تلفن ثابت که شامل موارد زیر است، در مراکز مخابراتی قابل پیگیری و رسیدگی است :

ثبت نام تلفن، استرداد هزینه اولیه، قطع و وصل تلفن، بازکردن و بستن صفر دوم تلفن، تغییر مکان و تغییر نام فیش و تلفن، اصلاح نام و نشانی مندرج در قبض ها، کشف مزاحمت تلفنی، دریافت ریز مکالمه های تلفن بین شهری، همراه و بین الملل، رسیدگی به شکایت های مرتبط با کارکرد غیر متعارف تلفن، فروش کارت تلفن همگانی، تعویض شماره، برقراری خدمات ویژه، تسویه بدهی و صدور مفاصاحساب و قبض المثنی و ...

لازم به به ذکر است :

Ø     با مراجعه به هریک از مراکز مخابراتی و اعلام نشانی پست الکترونیکی یا رایانامه() می تتوانید صورتحساب و فهرست مکالمات تلفن خود را از طریق اینترنت دریافت کنید.

Ø     مطالب فوق در زمستان سال 1388 تغییر و خدمات دیگر شرکت مخابرات استان تهران انتشار می شود.

Ø     شعبه فاوا پایگاه مقاومت بسیج آماده همکاری جهت بروز رسانی سیستم های ارتباطی و الکترونیکی شما می باشد.


  

پیام رسان

+ سلام دوستان تا حالا این کلیپ رو دید تولیدی : گروه فرهنگی هنری صوت الحیدر نام : پرچم سپید موضوع : دفاع مقدس



+ سخنان معظم له(حفظة الله) در مورد نسبت دادن ایشان به صاحب الزمان(عج)



+ تغییر عنوان پایگاه مقاومت بسیج به تیم عملیات روانی شهید حاج عزیز الله حیدری آرام و حال به تیم عملیات روانی سردار گمنام شهید حاج رضا فرج تبریزی به دستور رئیس مرکز مطالعات شهید بهشتی و دریافت نشان افتخار بعنوان مؤثر ترین فعالیت ها که هم اکنون وظیفه مدیریت ذهنی مردم پایتخت را بر دوش دارد. (با استفاده از کلیپ های صوتی و تصویری و عملیات های متعدد فیزیکی)



+ به پایان رسید این دفتر اما حکایت همچنان باقی است...



+ امروز زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.


[+]

+ مستند با این ستاره ها>کاری از پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری(حفظة الله)



+ سخنرانی رهبر امّت در منطقه عملیاتی فتح‌المبین در تعطیلات نوروز 1389



+ فوتوکلیپ: «تصنیفی از پرواز...» / حضور رهبر انقلاب اسلامی در کاروانهای راهیان نور



+ حضور مقام معظم رهبری(مدظله العالی)در جمع فداییان اسلام در اولین سال جنگ



+ بعلت زیادبودن ، می توانید تمام بیانیه های بسیج و سپاه های استانی را در این صفحه مشاهده نمایید.



مشخصات مدیر وبلاگ
 
تیم روشن سازی مسائل شهید تبریزی[274]
 

تیم عملیات روانش سردار گمنام شهید حاج رضا فرج تبریزی افتخار این را دارد که نسبت مسائل روز و فتنه های دشمن ذهن مردم را باز و همه ی رازها را فاش می کند تا هیچ نقطه کوری در ذهن هیچ کس نباشد. این اقدامات می تواند از طرق مختلف انجام پذیرد بطور مثال یک عملیات فیزیکی/کلیپ(صوتی یا تصویری) مقاله متن و یا هرچیز دیگر/ ما فقط وظیفه ی روشن سازی مسائل را داریم قضاوت با خود شماست!


لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
لوگوی دوستان
 
دوستان
 
موسیقی


ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ